Повернення оплати (платежу)
Повернення випадково зарахованих коштів, а також повернення оплати у випадку відмови від замовлення Клієнтом, відбувається протягом 1-3 робочих днів, на картковий рахунок з якого була проведена оплата.
Обмін і повернення товарів неналежної якості.
Відмовитися від товару неналежної якості можна тільки при огляді у автоперевізника або кур’єра. В такому випадку, ми повернемо сплачену суму на протязі 3-х банківських днів на вашу картку. Так само ви можете зробити нове замовлення, в якому ми врахуємо, оплачену суму раніше.
Обмін і повернення всіх товарів неналежної якості не здійснюється, якщо покупець прийняв товар. Ухвалення товару у кур’єра або автоперевізника, має на увазі повний огляд і перевірку відповідності товару замовленому, і належної якості.
При отриманні замовлення у транспортній компанії Нова Пошта, САТ, Ділівері і ін., Необхідно ретельно оглянути всі деталі замовлення і в разі виявлення дефектів (пошкоджень пов’язаних з доставкою і т.п.) не брати товар, навіть якщо він був попередньо оплачений. Співробітник транспортної компанії складе акт дефекту, ви скопіюєте (сфотографруете) його і надішлете нам. Це буде підтвердженням для повернення коштів або пересилання аналогічного, не пошкодженого товару. Наша компанія завжди страхує вантаж, згідно з оголошеною вартістю. Вона і буде дорівнює страховій виплаті, яку ми повернемо на вашу банківську картку на протязі 3-х банківських днів, після отримання товару співробітниками нашої компанії або підтвердження пошкодження або втрати товару співробітниками автоперевізника, кур’єра.